fredag 30. november 2012

Når mannen er borte...

(og frøkna sover) danser mamsen ikke på bordet. Men sitter plantet i sofaen med french fries, toppris og gamle episoder av Grey's Anatomy:) Det er endelig helg. Selv om dagene er ganske like for min del som er hjemme i permisjon, så er det noen fordeler med helg. Even vil gjerne stå opp tidlig sammen med Alva, så da får jeg sove leeenge:) Deilig å få sove ut innimellom :) Og så får jeg litt avlastning på dagtid også:) Deilig å ladde batteriene utenom soving også:)

I dag er altså mannen på julebord, frøkna sover og mammsen koser seg med sin alenetid. Jeg er avhengig av å ha litt alene tid hver dag. Derfor har jeg lett for å sitte oppe lenge på kveldene. Med sovende elsklinger i huset, tente stearinlys, strikk og noe gøy å se på, i tillegg til dagen sammen med mine kjære, så er dagen komplett:)

Dagen i dag har bestått av å pakke inn julegaver, rundt 20 stk:) Synest det er gøy å pakke inn gaver, tenke på de koselige stundene som ligger forann oss, og alle de gode minnene vi kommer til å få og som vi allerede har. Til middag bestilte vi oss rullekebab fra Hareid pizzarestaurant. Den er såå god!

Pakket inn gaver:)

Rullekebab med chips til.

Mmmm..

Grey's Anatomy, toppris og Frech Fries :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar