mandag 19. november 2012

"Makkelyda"

I dag skjedde det et under! Frøkna sov til kokken var hall ti. Eller, jeg våknet av at hun lagde "makkelyda". Som regel er vi oppe før hall ni. Jeg gikk inn til henne og der lå hun på magen helt nede i fotenden:) Vi spiste frukost og Alva fikk sove i vognen sin. Jeg tok meg en svingom med støvsugeren, redde opp sengen og satte på en vask. Da hun våknet, fikk hun grøt og så tok vi turen til oldemoren hennes (min farmor, Arna). Der koste vi oss med pizza og gelekake:) Alva var, som alltid, strålende blid:) Sang til oss gjorde hun også :) Søta! Vi dro hjem for å spise middag, stekt sei og grønsaker:) Nam! Pappa  og Even har fiska den beste fisken og pappa har filitert. Helt (!) uten bein. Imponert! Flinke pappsen:)

Alva har hatt vondt i magen i kveld, så hun brukte litt lenger tid på å roe seg, stakkars liten. Etter hun hadde sovnet dro jeg på SH`BAM sammen med min søster, Ida:D Nå er der snart tid for Farmen:))

Ha en fortsatt fin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar