tirsdag 6. november 2012

Dagen i dag:)

I natt våkna Alva kl 03, og igjen kl 06.30. Trøtt som jeg var fikk jeg kavet meg opp for å gi henne mat. Er sikkelig zombie om natta/morgenen, og ønsker desperat og sove bare liiiitt til. Vi stod opp hall ni og lekte oss på gulvet. Alva fikk mat og la seg, og mamsen slappet av med
"Sex and the City" og strikk. Etter andre sovetid tok vi oss en tur ned på butikken for å handle litt middag og pålegg:)

Fikk også svippet innom Europris for å kjøpe tråd til en ulldress jeg skal strikke til Alva:)


Dressen er fra Sandnes garn og du finner oppskriften her: http://www.sandnesgarn.no/hefter/baby/1113-lanett-baby-9041113


Så tok vi turen til Ulsteinvik for møte Torill, Monica og Anne-Beth på Kaffi Kari. Vi hadde en koselig time på KK før jeg og Alva måtte snu nesen mot Hareid igjen, for å legge Alva. "Gollklompen" legger seg klokken 18, så vi har lang tid til å gjøre ting for oss selv.





Har også vært på Sh`bam med en liten styrkeøkt på slutten:) Deilig!! I morgen står babysang på planen:)

Har dere hatt en fin dag?:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar