lørdag 24. november 2012

Lørdagstulling

I natt sov Alva fra 18.30 (i går) til 07.30 i dag tidlig:) 3 dagen på rad:) Ah... Deilig! Tok meg en tur ned på aktiv senteret for å trene litt styrke. Det var et utrolig tiltak og komme seg opp av sofaen. Tok en tur på nille for å finne tråd til mine nye prosjekt:) Men enda opp med å ikke kjøpe noe. Det var selvfølgelig fullt på parkeringsplassen nærmest aktiven, så sirklet rundt for å finne en plass. Fant en bort med mix. Gikk bort til aktiven og kom på at jeg glemte å ta med medlemskortet mitt (det må jeg bruke for å komme meg inn). Gikk tilbake til bilen for å hente det, kom på at det lå i jakkelommen i jakken som hang i gangen hjemme....! Kjørte og hentet det. Da jeg kom ned igjen og inn, kom jeg på at jeg glemte inneskoene mine, da vart de trening uten sko.... Jaja.. Av og til er jeg så glemsk at dersom ikke hode var festet til kroppen, så hadde jeg glemt det en plass!
Endelig ferdig!

Vi tok turen til pappa og Nina, for å spise marsipankake sammen med dem og rosann og barna:) Det ble mye tulling og herjing, men det er jo gøy, i moderasjon:) Alva sovnet med det samme i kveld også:) Flinke søta vår!:) I kveld har vi lagd wok og babymat:P og har plantet oss godt opp i sofaen:)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar