tirsdag 20. november 2012

Mye på en dag

I dag stod jeg og Alva opp kl hall ni og spiste god frukost :) Så dro vi bort til helsestasjonen på 8 mndkontrollen til Alva. Hun vokser fint og ligger litt under gjennomsnittet når det gjelder vekt i forhold til lengd, helt PERFEKT :) Trillet en tur ned til sentrum for å handle 8 mnd-grøt :) Fant en fra HIPP som jeg tenkte jeg smkulle prøve. Fant også forskjellig frukt som jeg tenkte jeg skulle lage fruktmos av. Senere bar det avsted til helsestasjonen for andre gang i dag, på barselgruppe med tannpleier. Av ni stykker som er invitert til gruppen, så var vi bare tre som møtte opp idag. Det meste vi har vært er fem. Helsesøsteren var syk i dag så det ble bar litt snakk med tannpleieren og så styrte vi oss litt selv. Da vi kom hjem fikk Alva sove litt til, menst mamsen lagde brendsnut til middag. Yum!
Ellers har jeg vært på trening og fått luftet hodet litt:) Deilig!


Fant klementiner på butikken:) Årets flrste for min del. Og de var snyta go!

Litt forskjellige ingredienser til fruktmos; Tørket aprikos, eple og mango.

HIPP grøten, fra 8 mnd. Mild fullkornsgrøt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar