mandag 26. november 2012

Ny uke, nye muligheter

Alva våknet to ganger i natt, men etter litt justering i sengen og litt vann så sovnet hun til igjen i løpet av kort tid. Da jeg våknet var klokken 09.30:) Deilig. Enten våkner hun kl 08 eller 09.30, det slår aldri feil:) Vi skynte oss å bade/dusje og dro til vik for å spise lunsj sammen med min mamma:) Alva sovna så jeg gikk en tur på blåhuset og kjika litt:) Kjøpte også en julegave.

17 av 28 julegaver ferdig!

Her er dagens fangst:)

Glede. Tror jeg aldri har komt meg så langt så tidlig før:) På lørdag skal jeg, Alva, Ida Mari og Mamma til Moa for å handle julegaver:) Håper på å få ferdig resten da, slik at vi slipper stresset nær jul og heller kose oss med familie og venner:)

Ellers har jeg slitt meg ut på Sh`bam og styrke i dag:) Deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar