søndag 2. desember 2012

1 Desember

For en super dag det har vært! Den begynte med en tur til Moa sammen med Alva, mamma og Ida Mari:) Vi tok 09.30 fergen over til Sula og fikk begynne julehandelen på plantasjen. Der var det jul i alle kriker og kroker:) Store juletre var satt opp og pyntet med kuler i mange fine farger. Der var flere nissen enn jeg kunne telle (ikke at jeg prøvde). Vi skulle også innom Jula, men fant ut at vi tok det senere, for Alva var allerede 1 1/2 time over sin sovetid:S Så da dro vi til moa sine shoppingsenter for å handle:) Alva sovnet ganske fort og var ute i ca en time. Vi kjikket i butikker og fant mye fint:) Jeg fant babybutikkmekka!!! Barnas hus!:)Utrolig mye fine barneklær. Og mye av favoritten min, Joha. De har så mye fint i ull:) Vi spiste god lunsj på coop obs resturanten. Alva fikk skive med kyllingpostei på, nam nam:) Så fortsatte shoppingen:) Vi var innom flere skobutikker for at jeg skulle finne meg vintersko. De jeg har er ødelagde i glidelåsen. Jeg har vært på 5 skobutikker og fant et par jeg synest var utrolig fine!:) Jeg har også funnet meg ny dongeribukse, litt pynt til juletreet, englevinger og bodyer til Alva.

Alva fikk seg en kjempefin kivatlue av mamma:) Hun er sååå søt i nye luen sin!:)
Dagens kupp!

Mini englevinger

Dongeribukse fra H&M

Bodyer til Alva

Glitter til juletreet

Kongler i sølv:)

Nye sko med foring i <3>
Taco:)

Vi kom hjem til en ganske sliten og ikke i god form, Even. Han var på julebord i går og kom igjen kl 05 i natt:p Etter Alva hadde lagt seg lagde  vi taco:)
 
 
Ha en god første søndag i advent:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar