søndag 4. november 2012

Finfin Søndag:)

I dag fikk jeg sove lenge, og ble vekket til god frukost. Eggerøre, bacon og salat:) Nam. Jeg og Alva tok turen inn til mamma. Siden Alva skulle sove, gikk vi en tur. Det var nydelig fint vèr, med strålende sol, skyfri himmel og frisk vinterluft:) Senere tok vi turen inn til Sagatun på basar. Alva tok tombolalodd, men det fantest ikke vinnerlykke. Ho likte bedre å spise på papiret. Mammsen (meg) tok lynlodd og vet fortsatt ikke om vi vant i og med at vi måtte dra før trekningen, fordi Alva skulle legge seg. På veien hjem ble Alva lei, trøtt og sulten, så de ble noen stopp for å gi henne vann og smokk. Det ble også en del synging (eller gauling) fra min side, for å få henne i bedre humør. Det hjalp ikke! Virket mer mot sin hensikt.. haha.. stakkars Alva.

Etter mat, tørr bleie og litt kos, sovnet hun så fort jeg la henne ned i sengen sin. Da er det duket for finale i "Alt for Norge" og deretter Farmen:)

Ha en fin søndagskveld!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar