mandag 31. desember 2012

Slutten på 2012

Da har vi kommet til veis ende i dette året. Vi skal inn i et flunkende nytt år, der vi kanskje kommer til å få oppleve gleder, latter, tårer, sorger, nye vennskap, gjenforening av gamle vennskap, frierier, bryllaup, graviditeter, forfremmelser, død, nytt liv og mye mye mer. Ikke alt er like gøy, men det er livet. Det er ikke alt vi ønsker, men "what does not kill you, makes you stronger"!

I 2012 har jeg opplevd mye. Høydepunktet var når vår kjære datter ble født! Og vi kunne nok ikke bli heldigere med henne. Hun er virkelig en solstråle! Har fått høre flere ganger at dersom hun begynner å grine (noe som aldri.. skjer) kommer vi til å få sjokk! Det sier noe om hvilket humør hun har. Hun smiler til alle og en hver, barn, dyr, kamera (det har hun ikke fra oss, må være tante Ida Mari) kjendte og ukjendte. Har ikke begynt å bli skeptisk ennå. Vi gleder oss stort til hver dag, for å få tilbringe tid sammen med henne, og savnet er stort når vi ikke har henne hos oss. Hvordan jeg skal komme meg igjennom en arbeidsdag når den tid kommer, vet ikke jeg! 

Vi er heldige som har en stor og god familie, som ofte vil ha besøk og som gjerne tar turen innom og som stiller opp, enten det gjelder barnepass, huslige ting eller hva det skulle være. I julen har vi fått tilbragt mye tid sammen med dem, og det synest vi er veldig kjekt! Alva elsker å ha mange folk rundt seg (hun er lik mamsen der!)

Jeg har mange gode venner som jeg er veldig glad i, og som jeg definitivt kommer til å ta med meg inn i 2013 :D 

Som vanlig har jeg lagd meg noen nyttårsforsetter:
* Trene minst 3 ganger i uken, kondisjon og styrke i en økt. (Det har vært bra med trening siste mndene, og like bra skal de fortsette å være i 2013).
* Spise sunnere mat, snop kun i helgene

* Gjøre flere sportslige ting, og gjør ting jeg har lyst til (som f.eks stå mer på snowboard, lære å spille håndball osv. 
* Tilbringe tiden min med mennesker som gjør meg glad

Skal prøve å holde de så lenge jeg kan, men noen detter nok bort...

Har dere noen nyttårs forsetter?:) 

Tusen takk for det flotte året som har vært og godt nytt år. 2013 blir fantastisk!!



(Bildet er lånt fra google.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar