fredag 4. januar 2013

Det nye året

Da har det nye året startet, og jeg med mine mange nyttårsforsetter har kommet godt i gang med treningen!:) Jeg har trent to ganger hjemme, ved hjelp av kinect og dvden "your shape fitness evolved". Der er ulike treningsformer, kickboxing, zen, personlig trener og diverse treningsspill:) For å bruke den personlige trenere må man legge inn diverse opplysninger og så blir man testet for å se hvor god man er i:) Avanserte greier:) Forbrendte rundt 450 kcal på 75 min:) Tok også turen på året første sh'bam time med styrke:) Deilig!

Har også hatt mine to første dager i "ny" jobb:) Har vært der i noen år før, men nå er det to år siden sist. Mye er forandret, så det er litt og sette seg inn i, men med hyggelige kollegaer så går det så bra!:) Det var vertfall godt å få begynne igjen, og kjenne at jeg savner frøkna og mannen hjemme:) Så gøy å komme hjem etter en arbeidsdag og få kose med Alva!:)

Nå er det snart tid for deilig biff og godt tilbehør:)

Ha en god helg!:)

1 kommentar: