onsdag 5. desember 2012

Marius

Har vært på internett og blitt inspirert! Har vært på trådkråa og kjøpt meg Mariushefte og nydelige klassiske Mariusfarger:) Jeg skal strikke meg pulsvarmere til å ha når vi skal ut på trilletur i dette kalde været!:) -10 var det i dag:/ Kunne derfor ikke trille ned til kirka på babysang, men måtte ta bilen. Og med noen gjøremål blir det travelt og tungt å måtte ta med seg Alva inn på hver butikk. Droppa derfor siste delen av ærendene og dro hjem:) Har aldri steikket noe med mønster før, ikke slikt mønster i allefall der jeg må følge godt med, Og har fått begynt på pulsvarmerene og første gangen gjorde jeg en feil slik at jeg måtte rekke opp igjen. Perfeksjonist som jeg er på slile ting, klarte jeg ikke la det gå, selv om det er til meg selv:) Ellers har vi kosa mye i dag:) Og sett Farmen!:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar