søndag 23. desember 2012

Julegavebytteselskap


Etter en "hektisk" morgen/ettermiddag bar det avgårdet til julegavebytteselskap hos tante Torgunn. Stod opp ca 8 i dag, spiste frukost med frøkna og mannen, og la frøkna. Jeg la meg på sofaen for og slappe av, men sovnet! Tror jeg sov i ca 1 1/1 time! Våknet av at Even hadde hentet Alva fra sin formiddagskvild:) Alva fikk mat og vi tok turen til vik for og ordne noen småting og for å møte Marita, som har vært min beste venninne siden vi var fire år:) Så snudde vi nesa hjemover. Alva sov sin andre høneblund for dagen, og jeg svirret rundt for å ordne diverse før selskapet. Koke egg. Smøre skiver. Vaske klær. Dusje. Finne klær å ha på meg og Alva. Finne frem alt som skal tas med. Pakke "leggeting" til Alva (i tilfelle jeg legger henne i vognen der ute og vi kjører hjem når det er tid for det). Vi drasset med oss alle tingene og dro avgårde. Even skulle på julebord med sine venner, så han ble ikke med. Alva storkoser seg alltid når hun er omringet av mye folk. Hun er lik moren sin på den måten:) Hun ble som alltid populært og var nesten hele tiden i noen sine armer:) Lillemor er veldig varmblodig av seg, der er hun lik faren, og hun endte opp i bare bodyen:) Søta! Hun har i løpet av dagen blitt en ekspert på og sette seg opp:) Flink! Nå har jeg komt meg hjem, med Alva og alle gavene som hun har fått, for det er jo hun som får mest:) Hun sover og jeg har sett "Notting Hill", og begynt på kveldens andre film "Rumor has it". 


Ha en fortsatt go kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar