lørdag 8. desember 2012

Finfin lørdag

I dag stod kjærsten opp med Alva så mamsen fikk sove leeenge:) Etter hun hadde sovet en gang, gjorde vi oss klare til å dra til Vik for å kjøpe julegaver, mamsen, papsen og Alva:) Even fikk kjøpt alle julegavene han manglet og jeg fikk kjøpt litt diverse til Alva som hun trenger til juleantrekket sitt:) Jeg fikk også kjøpt litt diverse til meg selv også:) Gikk på 4 forskjellige butikker som selger tråd, for å finne tråd til mine nye strikkeprosjekt. Jeg vil gjerne strikke en mariusgenser til Alva, som hun kan bruke neste år:) Og så skal jeg strikke mariussokker til meg selv:) Jeg er ferdig med  pulsvarmerne og synes de ble riktig så fine:) Etter julehandelen tok vi turen til farmoren til Alva. Vi har ikke sett henne på en stund så det var kjekt å dra på besøk.


Da vi kom hjem fikk jeg en time på øyet etter Alva hadde lagt seg :) I kveld har vi spist pizza og kost oss med litt potetgull og mandariner:) Imorgen er det 2 søndag  advent og 15 dager til jul:) Vi gleder oss, og jeg tror dette blir den beste julen hittil:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar