torsdag 6. desember 2012

Woops

I dag stod vi opp kl åtte og spiste frukost:) Alva sovnet med det same i gårkveld men våknet i natt. Etter litt makking og grining sovnet hun igjen. Vi la oss etter frukosten og sov ca to timer;) Vi har holdt oss inne i dag og hatt atter en kosedag:) Vi har lest to kapittel fra boken Hakkebakkeskogen, sunget klappesøte og tullet mye:)

Jeg har også fått strikket ferdig ene pulsvarmeren og jeg er overrasket over resultatet, det ble faktisk bra:D

Senere fikk jeg rotet meg til vik på trening, for å finne ut at den allerede var ferdig. Jeg hadde blingset på tide:p Typisk! Så da hoppe jeg på timen som skulle til å begynne: Step/Styrke:) Det var utrolig gøy og jeg tror den kommer til å bli min nye yndlingstime:) Kondisjon og styrke om hverandre:) Deilig!:) Fikk med meg siste kvarteret av handballkampen på radioen. Norge lå under med to mål. Kom hjem og fikk se at Norge tok likevell seieren over Tjekkia!:) YES!

Nå er det tid for gamle episoder av Greys og mandarin!:))

Ha en fortsatt god kveld/natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar