torsdag 24. januar 2013

Kafébesøk og politikontroll

I går var jeg på kafé sammen med noen venninner fra videregående:) Det skal sies at det er lite utvalg av kafémuligheter i hverdagene etter kl 18! (Sikkert ikke mange som er på kafé på et slikt tidspunkt på året). Var først på "kaffi kari", men der stengte de, det gjorde de også på "kaffibaren". Vi satt en stund på "Valaker" på blåhuset, men de stengte kl 19, så da prøvde vi "den gamle nabo". Der var det mye folk og åpent til kl 23!;) Supert! Så slapp vi og dra hjem etter bare en halv time. Det var gøy å møtes og få en oppdatering på hva som foregår i livene våres. Derette ble det mye helse og skole diskutering, siden vi var 2 lærere, 1 sykepleier og en lege i blandt oss. Gøy å få snakke litt om yrket annet enn jobb også:)

Etter kafédaten dro jeg på rema og handlet litt:) Da jeg dro hjem ble jeg og (mange andre) stoppet i kontroll nedom SUFH. Førerkort og vognkort. Trodde ett øyeblikk jeg ikke fant vognkortet som lå gjemt inni manualen til bilen. Pjuh! Heldivis fant jeg det. Lommeboken var ved tilfeldighet tatt med hjemmefra. Holdt på å glemme den.:/ Så på mitt første stopp på 7 år som bilfører, fikk jeg ingen bot!:D hoho!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar